Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~SzB | użytkownik

imię i nazwisko adresONY <---> KR zarejestrowany28.05.2007 @16:46:50 ostatnio na stronie17.04.2016 @16:28:16



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty29 komentarze28 posty na forum2

komputer / sprzęt
Nikon D60 + Nikkor 18-55 mm

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~gocha1301    20.07.2012 @22:17:28
predzej czy pozniej zatesknisz za urokliwym krakowem;p
~gocha1301    15.07.2012 @23:07:40
a gdzie teraz zamieszkujesz? jesli mozna wiedziec...
~gocha1301    13.07.2012 @01:39:33
a dlaczegoz je opuszczasz? tak nie mozna:p
~Izabela61    23.04.2011 @18:51:49
dzięki
~Izabela61    08.03.2011 @21:41:18
dziękuje
~Izabela61    05.03.2011 @12:32:48
haha mam szczęście
~Izabela61    05.03.2011 @12:30:12
naprawde to zdjęcie jest cudowne
~onyedek    27.03.2009 @00:08:04
bo nie mam zadnych nowych zdjec..
~saksofonia    22.02.2009 @22:26:10
no siema :D
~Dariusz91    21.02.2009 @21:47:38
Widzę że jednak tak skoro mówisz że 9 starcza. XD
Śrutowy też mam w domu ale nawet nie wiem jak kaliber wiem tylko że jak strzelić do niego z innego pocisku to miły huk. xP
Pozdrawiam i życzę powodzenia w polowaniu. :D
_______
Ciesz się życiem powiadają.

Mikołaj Gogol
,,Gdyby nie było śmierci, życie nie wydawałoby nam się takie piękne"
~Dariusz91    21.02.2009 @21:43:06
Na ludzi polujesz? XD
_______
Ciesz się życiem powiadają.

Mikołaj Gogol
,,Gdyby nie było śmierci, życie nie wydawałoby nam się takie piękne"
~EtanOlka    21.02.2009 @21:23:30
ale ona w ogole nic nie dała sobie zrobic-klaczka x) ano pzdr.
_______
Niemcy ukradli mi kota
~EtanOlka    21.02.2009 @21:21:02
ta znam to,ale kuń nie dał sie osiodłac.
_______
Niemcy ukradli mi kota
~arachi    21.02.2009 @13:05:35
Rzeczywiście- skromnie tuUśmiech
~Gwizdek    25.06.2007 @18:51:50
bo lubie, wyluzuj i daj spokój...
~Gwizdek    25.06.2007 @18:44:44
nie sądze, wole sama...
~Gwizdek    25.06.2007 @18:43:03
:P
~Gwizdek    25.06.2007 @18:42:43
więcej nie robie z tobą fot...
~setmefree    20.06.2007 @22:12:20
łoł, dzięki
~Gwizdek    03.06.2007 @23:33:22
o taaa...
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt